בהמשך לחשיפת 'קול חי' • העליון קבע: "קווי הנייעס ימשיכו לפעול"

ארי וידר 4 Comment on בהמשך לחשיפת 'קול חי' • העליון קבע: "קווי הנייעס ימשיכו לפעול"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קווי המידע הטלפוניים יכולים להרים כוסית לחיים. הבוקר (שלישי) הודיע בית המשפט העליון כי הוא דוחה את החלטתו בעתירתם בחודשים נוספים, ולמעשה מעניק להם אפשרות להפעיל את קווי המידע עוד חודשים רבים, עד למתן החלטה אחרת.

קווי הנייעס נסגרים • "זו החלטה נגד הציבור החרדי, נעתור לבג"צ"
חשיפת 'קול חי' • פרשת קווי הנייעס: הוגשה עתירה לבג"ץ

כזכור וכפי שנחשף באתר 'קול חי' עתרו קבוצה של בעלי קווי מידע לבית המשפט העליון נגד החלטת משרד התקשורת שקבע כי לא יוכלו להפעיל את הקווים כפי שהיה נהוג עד כה, ולמעשה גזר את דינם של אלפי קווי מידע חרדיים שסיפקו מידע עדכני בשלל נושאים לכרבע מיליון מאזינים מידי יום.

כאשר נחשף באתר 'קול חי' דבר העתירה, גיחכו רבים עליה, ולא האמינו כי יהיה ניתן לבטל את החלטת משרד התקשורת. אולם, ככל שחלפו החודשים, התעכבה ההחלטה, וניתנו הארכות נוספות מטעם בית המשפט.

כאמור, הבוקר, הכריע בית המשפט כי הוא מעניק אוויר לנשימה לקווים לעוד חודשים ארוכים, ורק בסוף השנה יחליט אם לקבל את החלטת משרד התקשורת או שמא לבטלה.

אחד מבעלי הקווים אומר לאתר 'קול חי': "מדובר בניצחון גדול. כל יום נוסף שאנחנו באוויר אנחנו מעניקים שירות לעשרות אלפי האנשים שמתעדכנים דרכנו בחדשות מהחצר שלהם או מתעדכנים מתי האוטובוס מגיע לתחנה ושלל נושאים נוספים".

גורם נוסף שמעורב בנושא אומר: "מדובר למעשה בקבורת החלטת משרד התקשורת. למעשה, בית המשפט מעביר את הכדור למגרש של שר התקשורת הבא, בתקווה שהוא ישנה את המצב, ולכן כנראה דוחה את ההחלטה עד סוף השנה".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    מה המספר של קוי נייעס

  2. 3

    אני מנהל מערכת קצת נייעס בכללי ושיעורי תורה

  3. 2

    יש אלפי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! קווי נייעס.

  4. 1

    אסור לשמוע את קווי הנייעס זה דבר שגדולי ישראל אסרו !